torsdag, juni 19, 2008

Bestikketui i glade fargar


Ja, då har mottakar fått den hemmelege interiørvenngåva eg sende i sommarens gåverunde, og eg kan vise fram kva eg sydde til henne. Denne rundens tema var Franske sommerfølelser. Ettersom eg har sett frå bloggen til Borghildpia så er ho ikkje så veldig fransk-landstil-aktig, så eg satte heller saman ei fargerik gåve med tanke på (forhåpentlegvis mange) picnicturar i sommar. Sydde dette bestikketuiet de ser over her, men det kan jo også brukast til heklenåler eller fargeblyantar om ein vil ;) Resten av gåva kan de sjå hos Borghildpia. Kjempekjekt at du likte den!

12 kommentarer:

Haust sa...

Utruleg fint! Eg vert i godt humør berre av å sjå på det! :)

Rosa sa...

Herleg sommarleg - og nok eit flott fe-produkt!

Den gode feen sa...

Posidriv! Det gjer meg glad å sjå at du er innom her. Håpar du har det bra!!

borghild sa...

Selvfølgelig likte jeg den!! Gaven var nydelig, og jeg skal nok få brukt etuiet på picnic også, selv om det blir på pledd på gulvet innendørs om været er som i dag:-) Tusen takk nok en gang! Klem B:-)

Tante Mimmi sa...

Å, så koselegt! Nydlege stoff og så kos å få!!!:)

Hulda sa...

Virkelig nydelig dette bestikketuiet, så på det hos Borghild. Flott gave du sendte henne.

Vakkert Liv sa...

Så vakkert!!
Der ga du meg en god ide. Jeg trenger nemlig oppbevaring til alt finbestikket.

mali-mo sa...

Kjempefint bestikketui du har sydd. Hvis eg noengang får meg noe sølv (lite sannsynlig, det koster jo flesk) så skal eg sy meg et sånt. Eller bestille fra deg ;)

ELSKET hekleteppet ditt under. Herlige farger!

Og gratulerer med seng! Kan tenke meg at madrasser ble slitsomt i lengden ;)

Huset i Hagen sa...

Dette var så nydelig Gode Feen! Heldig venn! :0) Tusen hjertelig takk for awarden jeg fikk av deg. Beklager at jeg er så treig med en tilbakemelding på det. Jeg er ikke så flink og aktiv på bloggen som du er. Du er jo en reser! Rene interiørblad på nett dette her. :0) Nyyyydelig soverom!!! Det er så kjekt å følge med deg her etterhvert som du pusser opp i huset ditt. :0) Du er definitivt den bloggen jeg (og sikkert mange 1000 andre) besøker mest! Stå på og få ut all energien og kreativiteten din med å lage de vakreste ting!

Anonym sa...

Det var kjempefint! Helt min stil;)
Heldige gavevenn.

Hilsen fra
Karianne

siripirisiri sa...

Hei!
Denne var jo supersøt da!
:)
God helg!

Siri:)

Anonym sa...

Nej, hvor er den fin - dejlig kombination af stof og farver! :)

Related Posts with Thumbnails