mandag, desember 01, 2008

Ønskeliste til jul

På nettet kan ein finne mange skjønne ting å ønske seg til jul. Kva med ei babuskha Hello Kitty?
Eller ein skjønn pung?

Ein fin sopp til å henge i mobilen?



Eller små porselensfigurar til å plassere dei kinesiske pinnane på? He he, sikkert greit å ha når du legg pinnane frå deg for å ta ein slurk vatn :)


Eller kva med ei fluesoppsparebøsse med formsydd trekk til?

Ikkje tvil om at det er mykje rart å bruke pengane på om ein vil :) Ha ein finfin 1. desember alle mann!

PS! Alle bildene i dette innlegget er frå From Japan with love

6 kommentarer:

Noralill sa...

kjempekoslege bilete du har funne! Tusen takk for melis-oppskrifta lenger nede her. De kan kome godt med snart...Og så utruleg smart å pynte huset FØR ein set det saman! Det hadde eg aldri kome på....haha...

umulie sa...

Hei! jeg er en av de usynlige som er innom bloggen din. Jeg koser meg virkelig med å lese og se på alle de fine bildene.

Jeg har lagt merke til at du liker fluesopp. Du vet det kanskje, men Stoff og Stil har oppskrift på hekla fluesopp viss jeg ikke husker helt feil! enkte på deg da jeg så de!

Ha en deilig desember- og på gjensyn!

by Siv sa...

Hehe her var det mye artig :)
Skulle gjerne hatt noen av disse tingene jeg...
Ha en finfin kveld
*Siv*

☆Therese sa...

Så mange herlige ting du har funnet - blir jo glad av å se på dem!!

Ha en superduper kveld.

Mjuka sa...

´Åh de är helt underbara de där babuscha hello kitty.
kram M

Anette {foreldremanualen} sa...

Mye fint! Den fluesoppsparebøssa (langt ord) var knall! ;-)

Related Posts with Thumbnails