lørdag, februar 14, 2009

My valentine

Eg gjekk ein snarttur ut i lunsjen i går. Skulle sjå etter ei lita valentine-gåve til Herr Fe. Me er ikkje sånne som feirer denne dagen så voldsomt, men ein fin liten ting er jo berre kjekt. Men så er det det at Herr Fe er aldeles umulig å kjøpe noko til. Han har alt, og han treng ingenting i følgje han sjølv :) Ikkje et han sjokolade og ikkje er han overbegeistra for blomstrar heller.

Det heile enda med at eg ikkje fann noko som helst til min kjære mann, men enda opp med å kjøpe klær til ungane... Er det ikkje typisk?
Minifeen fekk ein nydeleg tunika frå den nye kolleksjonen til Cupcake by Cecilie West, og go'guten fekk seg ein genser som matchar veslesøster :)

Ellers har go'guten byrja intressere seg for fotografering, og har fått knipsa bilete med kameraet i dag. Her er resultatet:

Han tok bilete av julegåva minifeen fekk hjå nissen - allereie godt velbrukt, men superskjønn.

Ynskjer alle ei flott helg, og ein flott valentine-dag for dei som er opptekne av slikt :)

Tudelu!

PS! Smukken på bileta har minifeen hatt sidan ho vart født. Den er kokt og sterilisert mange mange gonger, men den er og blir favoritten og kan ikkje kastast. Av gammal vane kjøpte eg blåe smukkar i starten, heilt til dess me fekk kommentarar på at "for en søøøt liten gutt dere har fått ;)" *knis*

14 kommentarer:

Ann Helen sa...

Utrolig søt topp til veslefeen (tenkte med en gang at du sikkert hadde sydd den selv jeg - veldig deg!) og tøff genser til skolegutten!
Her feires lillepink på Valentines Day - skikkelig kjørlighetsbarn:)
Fin lørdag til deg!

Sine sa...

Jeg tenkte også at du hadde sydd den selv. Den var kjempelekker. Har du kjøpt den i butikk eller på nettet?

Ha ei god helg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott topp! Hvor får man tak i den? (Kan jo ligge med resten av klærne i større størrelse som venter på at Hedda-frøken skal vokse inn i de... *ler*

God helg!

Vibeke *Mammas Hus*

Den gode feen sa...

Hei hei,
eg veit ikkje om nettbutikkar som har den. Google Cupcake cecilie west - så finn du sikkert ein lik topp.

Eg kjøpte denne på Kids n'Care på Tvedt senteret på Forus.

Ciao

Noralill sa...

Kjempesøt bluse til vetle-feen og tøff genser til storebror!

Har akkurat samme "umulige" mannen her heime, så i dag er me berre skikkeleg blide, så får det bli presangen i dag, hihi...

Herlege fargar på bileta dine i dag! Og storebror blir nok ein skikkeleg flink fotograf ser det ut som...

mette sa...

dette var noen herlie bilder! alldeles fornydlige skatter du har:)

Metteflette sa...

Kjære vene som de små feene dine vokser :-) Skjønne er de!!!!!
Ønsker dere alle en fortsatt herlig helg! Klem fra Mette

Tante Mimmi sa...

He-he! Kan kjenne meg att! Skal eg kjøpe meg klede eller noko til mannen eller...så endar ein opp med noko til ungane!
I dag tenkte eg på deg...møtte ein fluesopp!;) Tok meg i å tenkje på ein fe!
God sundag til store og små feear!

Jannicke sa...

Herlige unger, i matchende klær :o)
Ha en fin søndag videre!

Marianne sa...

Herlige bilder : ) Jeg kjøper blomster til mannen enten han liker det eller ikke, de pynter jo opp for alle!

Emmeline sa...

Ja dette er virkelig deilige bilder og jeg ler litt av junior feen. Den skal tidlig krøkes som god blogger skal bli... BLogging av julepynt i februar lover jo ekstra bra, og godt bilde var det jo også.

Knallfin tunika på veslefeen. Jeg blir jo helt misunnelig når jeg ser sånne bilder. Den som hadde hatt et lite nor å kle opp i lekre klesplagg. Da kunne man jo også laget barnerom med matchende lekre detaljer og ingen stygge gymbager eller våte håndklær skulle forstyrre idyllen!!

Jeg er innom for å si at jeg har fått pakke fra deg i dag. FANTASTISK. Båtene var hele og pene og sto fint midt på bordet da jeg kom hjem... Det verste er jo at ungene klarer å holde seg, men min bedre halvdel pakker alltid opp for å se hva det nå er som er på plakaten. Båtene falt imidlertid i smak hos han også gitt... Han er jo lærer i 2.klasse og ville gjerne ta dem med som eksempel på hva de kunne lage på sløyden. PÅ samme måte som med GUL DO bokstavene til Herr Fe i fjor jul.
Men som jeg sa; de kan kun lånes i en kort periode av gangen. Dette er nemlig designbåter som skal være med på hytten... Men du vet; akkurat i skrivende stund er jeg så lykkelig over de vakre båtene at jeg skal ha dem her hjemme og kose meg med dem her lenge først. For de var virkelig SUPERSØTE!!!
Tusen takk. Du er FLINK! Håper alt er bra med deg og dine. God klem

ST sa...

så søt litla di var da:-)

følger bloggen din med stor iver

Herskapelig shabby sa...

Nydelige bilde av flotte barn! Tunikaen var utrolig fin! Så søt historie om smokken:)

Ønsker deg en finfin uke!

Klem

Prinsesse Elin sa...

hei vennen
skal du ikke på bloggtreff??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? DU MÅ JEG DØR HVIS DU IKKE KOMMER;o)

Related Posts with Thumbnails