tirsdag, mars 17, 2009

Dobbelt opp


Når det er snakk om reportasjar som går igjen i fleire magasin, så tar eg like godt med denne. Denne månadens reportasje inkludert framsidefoto i Interiørmagasinet, er denne nydelege reportasjen frå Sköna Hem i november 08. Reportasjen og bileta ser du her. Eg skulle ønske det ikkje var slik, men magasina kjøper vel bilete og reportasjar for å ha nok stoff til å fylla bladene kanskje?
Forøvrig tykkjer eg denne kalenderen er fabelaktig fin, som mange andre har skrive før meg.

Ha ein flott tirsdagskveld!
PS! Begge bilete lånt frå Sköna Hem

12 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh den kalenderen der var kjempekul..hm lurer på hvor man får tak i slike?Fortsatt go`kveld til deg....Klem fra Maliva

BO sa...

Da sista bildet såg ut som deg!!! Heheheeh!
Stilige bilder dette, så det er jo kjekt for fotografen å tjena dobbelt opp på eit shoot? :-)
Men forstår kva du meinar...

Den gode feen sa...

Kalenderen er heimelaga :)

He he he, Bodil. Kanksje det er min svenske dobbeltgjengar?

Marihøna sa...

Å, for et fantastisk nydelig hjem! Gjør ingenting at det dukker opp et par ganger da, egentlig :)

Anonym sa...

Enig med deg! De fleste reportasjer blir vel kjøpt fra frilansere, og bladene vil vel ikke betale nok for at reportasjen ikke selges til flere.
Jeg har forresten laget en slik kalender:) Tok en gammel ringperm (holderen) og limte på en sortmalt bakgrunn, jeg likte sort som kontrasbakgrunn. Så lagde jeg til helt firkantede ark av litt tykkere papir, linjet opp med sort tusj og nummrerte. Enkelt og greit.

Karianne

Minmill sa...

Hei gode fe. Takk for besøk på bloggen min.

Den kalenderen du viser bilde av her, fikk jeg lyst til å lage en variant av selv. Det kan jo ikke være så hokus pokus å lage en slik selv. Den var veldig flott.

Er enig med deg om at det er irriterende med duplikat av reportasjer. Jeg har opplevd det mange ganger selv, og irriterer meg over at jeg har brukt så mye penger på de bladene. De koster jo endel da.

Vi til slutt kommentere gangen din. Den ble lekker. Døren deres minner litt om vår, bare at vi har et større felt i midten av døren. Vi bygde om gangen i fjor, og det er jo så deilig med ny og stor gang. Lampene du har hengt opp har vi også et par stykker av hjemme. Mulig vi har litt lik smak ja.

Unknown sa...

Nå har jeg tittet i bloggen din lenge og jeg blir helt fasinert av alle de flotte bildene du har her inne...
Hadde jeg også bare klart det...
Ønsker deg en flott uke ;-)

Min Verden sa...

Vakkert er det. Likte lampene under også og spannet ditt. Jeg må si at første gang jeg så disse gikk jeg bare derfra pga prisen. Det skulle nesten ikke vært lov. Kjøpte en "lookalike" - men tenker fortsatt at jeg skulle nok hatt det spannet :) Kos deg med alt. Hanne

Perlehvit sa...

Den kalenderen var kjempefin ja! Men kan vel ikke være så vanskelig å få til en lignende selv? hm.. kanskje enda et prosjekt må få plass på (den voksende) lista;)

Nydelige bilder da!

Den gode feen sa...

Eg trur heller ikkje kalenderen er vanskeleg å lage. Men det var det å ta seg tid då ;)

A home far away sa...

ahhhh så fint hem jag blir så inspirerad!!!

Kram Gunilla i Singapore

Lenas hjem sa...

Åhh... for et nydelig hjem du har.

Klem Lena

Related Posts with Thumbnails