søndag, februar 14, 2010

Hjelp, ring Anticimex!


Huset er fullt av rik soppvekst.
Dei finst i alle slags fargar og kvar og ein er unik.
Somme har ranglebjelle i hatten. Andre har lavendel. Og andre der igjen har begge deler. Dei var 20 i talet sist me talte opp. Det er fare for at dei formeirer seg vidare. Kanskje Anticimex kan kurere soppegalskapen?


Heile gjengen her i huset er skikkelege stovegrisar. Me ELSKAR vere inne på søndagane. Ingen vekkerklokker, ingen planar, ingen tidsfristar. Berre avslapning og TID til å gjere det ein vil.

Eg ville sy. Det ville dei to eldste også. Iallefall litt til og frå. Dei stappa vatt, lavendel og holdt styr på ranglebjeller. Ja, Samson syns det var stas å trykke på symaskinpedalen også. Resultatet vart ei heil korg av soppar. De får sjå heile hurven i morgon.

Tusen hjerteleg takk for alle dei fantastisk kjekke kommentarane på gårsdagens innlegg. Eg er lei meg for at eg ikkje rekk komme tilbake til alle og takke personleg. Men det einaste eg rekk for tida er å poste eigne innlegg, kaaaaanskje svare på nokre e-postar, og thats it. Så eg håpar de har glede av innlegga mine, og forståelse for at eg må prioritere å vere litt asosial på nettet sånn ellers. Tusen takk til alle som legg igjen spor etter seg, blogginga hadde ikkje vore kjekk utan dåko :)

Håpar alle har hatt ei fortreffeleg helg, og ein super søndag/morsdag/valentine dag/fastelavenssøndag  :)

Klem får Linda

26 kommentarer:

Shus sa...

Alltid lika kjekt å lese innlegga dine:-) Forsett med det. Du er til stor glede for oss som les! Klem frå Solveig

Randi sa...

Jeg blir så imponert over alt du får gjort og de soppene er bare superfine. Skikkelig flott å fargerikt innslag i huset.

Ha en fin kveld!

Lilly sa...

SO CUTE, MANY COMPLIMENTS, HAPPY VALENTINE NIGHT !!! =^_^= xoxoxoxox

Marlene sa...

Supersøte sopper!
Så fargerike og glade!
God søndag!

Christine C sa...

Så herlige sopper! Høres ut som dere har hatt en deilig søndag - akkurat slik de skal være :)

mette b sa...

Så fine paddehatte/ sopper. Du har en meget inspirerende blog :)

Heilt spesiell sa...

For en deilig blogg du har!

Fru Fly * Heidi sa...

Hei!
Jeg kunne sagt det hver dag; du får meg til å digge retro og inspirerer meg til å hoppe i fargeskrinet. En vakker dag kommer jeg til å gjøre det - og gå helt bananas! I mellomtiden koser jeg med glugg i hjel med dine kreasjoner og herlige bilder;) Håper du har hatt en herlig morsdag ! KLem Heidi

tubakk sa...

Fargerike og flotte ting, som vanlig. Nå har jeg latt meg inspirere av deg såpass lenge at jeg nå legger deg til som favoritt. Da finner jeg deg lettere. Må jo følge med på en blogg som har nye og inspirerende poster hver dag.

victoria (huset i byen) sa...

Elsker å titte innom deg, alltid så fargerikt og flott, og så utrolig mye flott du lager...
Soppene var kjempe fine...
ha en super koselig søndag vidre
klem victoria

Ida sa...

Diggbare sopper.. tror jeg må sy meg en lenke med dem en dag :)
Lurer på hva mannfolka i anticimex hadde sagt om de hadde dukket opp med "ghostbusters"-utstyr på ryggen på jakt etter formerende og giftige sopper :) Mulig de hadde trodd du allerede hadde fortært dem ;-D

Den kransen din har jeg sett på SÅ mange ganger, men jeg har ikke plass til den noensted.. den ar nesten i handlekurven min når butikken hadde 30%, angrer i dag.. men det kommer vel nye tilbud... hihi :)

Klem til deg og håper du har hatt en fin morsdag ♥.. med alt som hører med ;)

LillaManilla sa...

Så fin blogg, eg er "fersk" i faget, og nettopp starta min eigen strikkeblogg.
Blir mektig imponert over det du lagar, har ein "indre draum" om å lære meg å sy, sånn skikkeleg, så bør vel tørke støv av symaskinen ;)

Forresten deilig å lesa at det er andre stovegrisar der ute :)

Bella sa...

Herlige farger, dette blir jeg glad av : )

Sukkertøy for øyet sa...

Super herlige sopper..Takk for super inspirasjon;)

janne - kathrine sa...

Himmel og hav, hvordan rekker du å lage alt dette da? Jeg hadde kanskje klart 1 om dagen, på en veeeldig god dag :-)
Morsomme var de uansett! Hilsen J-K

Linda S sa...

Det høyres ut som ein fin søndag :) Koselig å gjere ting sammen, og soppane var kjempefine :)

konghalvor sa...

Digger søndager jeg. Den dagen man har grunn til å ikke gjøre noe. Wohoo

Herr og Fru Nordnes sa...

blir glad av å lese bloggen din! Den er så fargerik! :) Den soppen med blomster på var rett og slett sommer! :))

by BeaTell sa...

jeg nyter bloggen din jeg!!!

Fortsett med innlegg!!

du er rå på symaskina. Skjønner ikke hvordan alle klarer å være så effektive. Jeg må være en treiging med mine prosjekter. Døgnet skulle godt hatt flere timer ja !

ha en finfin uke!!!

Frk.Badegakk sa...

Åj!
Den brune soppen med kanin og blomster på var veldig herlig! Faktisk var de herlige alle sammen.
Ingen grunn til å ringe utrydder når soppveksten er så dekorativ;)
Håper du har hatt en strålende dag!

Kaylovesvintage sa...

they look wonderful

Nina B. sa...

haha, herlig innlegg!
De soppene må du jo ikke få fjernet, snakk om å bli i godt humør av sopp da ;)

Fortsett med innlegg du, jeg nyter iallefall å komme inn og lese, og du er en herlig inspirasjon!

Ha ei fin uke!
Klem NinaB♥

SiriR sa...

Hi, hi, jeg liker denne soppveksten hos deg:)

Så dekorativt og fint, og gøy når barne kan hjelpe til med å lage dem.

AnneLavendel sa...

Kjempesøte sopper. Elsker å følge med på bloggen din :)

mine drømmer sa...

Elsker bloggen din! Det er så mye herlige farger og fine bilder:)

Ha en fin kveld og ei herlig uke:)

erry sa...

Åh, vad man blir glad av att titta på dessa söta svampar! Tror jag måste tillverka några själv... Tack för inspirationen!

Related Posts with Thumbnails