torsdag, april 15, 2010

Elefantdekor


Som nevnt i går så har Herr Fe saga ut eit sett med veggelefantar på bestilling frå meg. Og eg har dekorert dei med tapet. Eg er kjempefornøyd med resultatet, for dei vart akkurat slik eg hadde sett for meg.

Det lilla nattbordet på barnerommet er knallfint og kjem frå eit møbelsett farmor og farfar fekk til brullaupet sitt. Det var seng, nattbord og sjenk med spegel over opprinneleg. Nå trur eg dette nattbordet er det einaste som er igjen av settet. Leikekoffertane er kjøpt hjå Søstrene Grene.


Elefantane skulle egentleg gå etter kvarandre, men på grunn av plassmangel på veggen, vart dei hengjande over kvarandre. Eit sett med elefantar finn nok vegen inn til Epla også i løpet av kvelden. Soppane eg la ut i går, for veldig fort ut att. Men fleire soppar er i produksjon, så det er berre å vente for dei som er intressert :)



I kveld skal eg på besøk til ei venninne, og typisk nok er minstemann skikkeleg uroleg. Skulle tru ungane lukta at mora skal ut. Slik at den eine gongen i skuddåret ho bevegar seg utanfor husets fire vegger føregår i skikkeleg stressa form. Er det ikkje typisk?

Ha ein fin torsdagskveld du også ;)

33 kommentarer:

Noralill sa...

Kjempefine elefantar! Uruleg dekorative og søte på same tid...Likte godt det fine lilla nattbordet ditt òg.

Kos deg på tur ut or huset, klem frå Noralill...

Barbros lille atelier sa...

Utrolig flotte elefanter, og så bra teamwork med far som sager og mor som dekorerer:-)

Ved leilighet sa...

"Til å bli i godt humør av"-elefanter!

Lotta sa...

Wow for en fin blogg... Superstilige elefanter!
Ønsker deg en fin kveld:)
Klem fra
Lotta

Linda sa...

Så søte elefanter:-) Ha en fin kveld!

Dorthea sa...

Åååå, så nydelige elefanter! :) Du er så utrolig kreativ...og jeg lurer på hvor du mange timer døgnet ditt har?! ;)

Dorthea! :)

Drømmen om en eplehage sa...

En elefant kom marsjerende, bortover edderkoppens fiiiiine spinn.... Tra, la, la, la!

Kreative sjel! Helt utrolig herlig og fargerikt. Kjempeartig og ikke rart soppene forsvinner fort. Garanterer deg at elefantene fordufter i samme tempo. Flinka!

Du, har du fått med deg at Kremmerhuset har fått inn røde fluesopp puffer? Gikk forbi når de pakket ut varer her om dagene og jeg tenkte på deg med en gang. ;o)

Ha en skjønn kveld, håper venninnebesøket blir koselig og at lillemann lar mammsen være bare Linda litt.

God klem ♥

Anonym sa...

Flotte elefanter! Virker som om du har en skikkelig handy-man :-)

Håper kvelden blir fin, det er typisk at barna blir urolige når man har planer...

Klem Kristine

Anonym sa...

Flotte elefanter! Virker som om du har en skikkelig handy-man :-)

Håper kvelden blir fin, det er typisk at barna blir urolige når man har planer...

Klem Kristine

Snertne sneller og små nøster sa...

Det som ikke går i bredden, går i høyden ;-) Skikkelig søte elefanter :-D Du er kreativ og effektiv (med hjelp av herr Fe i ny og ne)

Ha en fin kveld!

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Disse elefantene var supersøte!:) Jeg har litt elefantdilla og disse er det nydeligste jeg har sett på lenge! Formen på de var både sjarmerende og morsomme, perfekt på barnerommet, sånne ønsker jeg meg plutselig. Både nattbordet og koffertsamlinga di var skjønne også:)

Forresten, en sånn oransje Jason bok har jeg også, fra jeg var liten. Husker jeg synes hun sinte dama var litt skummel, hehe:) Ha en nydelig kveld, Linda! Og takk for inspirasjonen til å gå og gjøre noe på barnerommet;)

mona sa...

Wow, så utrolig fine elefanter!!
Jeg er virkelig imponert over alt det fine du lager. Tenk å være så kreativ og flink :)

Christine C sa...

Det var et knippe supersjarmerende elefanter - du er er et oppkomme av gode og spennende ideer :)

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Så søte elefanter... Selv om de i sangen marsjerer, så kan de vel også stables...? Kos deg med en tur ut i kveld:D

Kamille sa...

Hei Linda!
Åhh, typisk altså..
Så kule elefantar!! Du er berre heilt utruleg - ALT det kreative du finn på. Sko så gjerna hatt litt av det eg og. Det er så kjekt å lesa bloggen din.

Håpar du får kjangs til å snika deg ut litt i kveld. Ha ein god kveld!
Klem frå Kamille

Anonym sa...

Kjempefine elefanter! Så snill man du har som bare tar imot bestillinger, da;)

Kunne tenkt meg fargekoden på kommoden din der;)

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hei! Så kjempefine elefanter! Søte kofferter også! Inspirerende! :-)

Linda sa...

Er vild med dine elefanter!!
Er det træ med tapet på?
:)

Inger Johanne sa...

Kjempefine elefantar! Dei ser ut til å ha mykje personlighet;-)

Klem

Anonym sa...

Så flotte elefanter :) de gjorde seg kjempefint på veggen! Veldig inspirerende ;)

Ha en fin kveld!
Katrine

Cathrine Aksnes sa...

kjempe fine elefanter :) dere står virkelig på og ordner så mye fint

Henriette sa...

Nydelige elefantar! :)

Lindus sa...

åå , de der er bare så skjønne og stilige!!
-Lindus :)

Inger-Lise sa...

Så tøffe elefanter, de var søte både på rekke og rad, men også i høyden! :-)
Sånne nattbord med tilhørende seng har besteforeldrene mine også. Veldig fine! :-)
Håper utekvelden gikk bra for både deg og minsten.
Klem IL

borghild sa...

Nydelig skjønne elefanter - og sopper! Og plutselig stod det klart for meg hva jeg skal gjøre med resten av bokstavene. Spørs om de ikke må tapetseres?;) Må bare finne på et annet ord enn 'krig' eller 'norge' å stave først;)
Så bra at du likte stoffene også, jeg har allerede symaskinen klar;) Ha en fin helg! Klem B:)

Bente sa...

Heisan - knallsøte gode og runde elefanter - kjempemorsomt påfunn:)

Ha en god dag:)

Klem fra Bente.

Nina B. sa...

Så tøffe! Kjempefin form på de, og det lille ekstra med øyet også ☺

Håper du fikk en velfortjent Lindakveld i går!

Ha en strålende helg!
Klem NinaB

ann-helens hjem sa...

Så søte elefanter og for en genial ide!
Nå fikk jeg også lyst til å lage sånne:)

mumi sa...

Så utrolig skjønne elefanter. De var jo fine i høyden også, fikk litt musikantene fra Bremen feeling(eller hva det het det eventyret) :)

soisses-dasleben sa...

ohhhhh.... soooo sweet!

Vingesus og Julebrus sa...

Tre elefanter kom masjerande....Eg elskar elefanter. Veit ikkje heilt kvifor, men syns dei er facinerande skapningar. Dine var både fargerike og søte!!

Kos deg masse på besøk i kveld!! Klem!!

Marias skriblerier sa...

Så herlig dekor! Elsker de elefantene dine, supersjarmerende!!!

Katrine sa...

Så flink du er til å lage fine figurere med lekre mønster :) de passe jo perfekt inn på et barnerom. Tja, en elefant eller en sopp passer vel hvor som helst!? ;)

Related Posts with Thumbnails