fredag, mai 21, 2010

Me tømmer kjellaren


Herr Fe har rett. Eg har for mange ting. Eg har møblar og potter i tilfelle eg nokon gong får meg drivhus. Eg har bord i alle fasongar. Eg har kassar på kassar med ting og tang. Alt lagra i kjellaren.

Eg har innsett at mange av tinga kjem aldri i bruk og har derfor bestemt meg for å selge nokre ting eg har lagra lengst.

Før eg legg annonse ut på FINN, tenkte eg at de av lesarane mine som bur rundt her kan få tilbud om å kjøpe det. Tinga må nemleg hentast på feens residens pga storleiken (i Stavanger). Er du intressert i å kjøpe noko, så ta gjerne kontakt med meg på e-post: linda.saebo@lyse.net. Første mann til mølla.

1. Først ut er denne ultrafine gamle trekassen. Denne vert råkul om ein monterer på hjul under. Eg har tidlegare brukt den som sofabord. Den er genial som oppbevaring til leiker/utkledningsklede/vinterklede osv osv. Den er også tøff på uteplassen, anten som bord eller til puteoppbevaring. Mål: 53 cm høg, 49 cm breid og 78 cm lang.  600 kr SOLGT




2. To taklamper fra Ikea (Ikea PS). Ny pris er 399 per stykk. Eg selg desse for 300 kr for begge. SOLGT


3. Dørblad (Diplomat) med karm gis bort mot henting. Døra er lik døra som avbilda på bildet under. Mål er 80 cm x 198 cm. På bildet under ser ein forresten også lampane over i bruk (PS! gammalt bilde)

4. Føreløpig sist ut: eg har bestemt meg for å selge dette gamle bordet. Eg elskar det, men har ikkje plass til å lagre det berre for å lagre det. Bordplata har litt slitasje i form av enkelte lyse flekker etter varme tekoppar etc. Men med ein omgang med slipemaskin/lakking eller malekosten vert det knallfint igjen. 800 kr SOLGT



Har du lyst til å kjøpe noko av dette er det berre å ta kontakt :)

Då er fredagskvelden her, og eg skal slenge beina høgt og kose meg med ein bunke nyinnkjøpte interiørblad. Glad og nøgd på grunn av nymalt gang :)

Ynskjer alle som er innom ei herleg pinsehelg.
Klem herifrå...

10 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Hadde jeg bare bodd litt nærmere... Men jeg kjenner til det med plassen ja og spørs om det hadde blitt så populært med nye bord og kister her nå:) Vi burde hatt en solid opprydning her også! Liker forresten cowboystrekken din (for da kommer det tydeligvis innlegg hver dag...hihi). Ønsker deg og dine fine en kjempeflott helg!:) Klem Heidi

Den gode feen sa...

He he Fru Fly: av tidlegare erfaring så får eg plutseleg vanvittig bloggelyst igjen når eg annonserer at eg skal ha pause. Eg er eit merkeleg vesen :) Diger klem til deg :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Enig med Fru Fly ;-)

Ha ei vakker Pinsehelg!!

Lena sa...

Å det bordet er jo så fint! Jeg har faktisk lett etter et sånt bord her nord, men ikke funnet et.
Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg kjøpt det fluksens :O)

Ha ei riktig god pinsehelg !

cathrine - trettien [31] sa...

Kule ting, skulle gjerne ha kjøpt noe. Kor bor du da?
Klem C.

s h i n e d e s i g n sa...

Så fine ting! Har lett etter et slikt bord lenge, men uten hell her i området. Synd jeg ikke bor i nærheten av Stavanger....sukk! Liker bloggen din veldig godt :-) Ha en flott pinse!

Allis i Eventyrland sa...

Åh, så mye fint! Skulle ønske jeg bodde i nærheten, og ikke minst at jeg hadde hatt plass... :)

Mette sa...

Ja, det var fine skatter! Ser ut som de solgte som "varme hvetebrod" ogsa!

Ha en fin helg!

Marias skriblerier sa...

Vi har også for mange ting!! Men akk, så vanskelig å kvitte seg med ting man egentlig liker veldig godt... noen av tingene våre må nok til pers snart! Deilig å rydde opp også da :) Nyt helgen!

anne sa...

uhu..er bordet virkelig solgt og hentet :(
nydelig bord

anne

Related Posts with Thumbnails