torsdag, oktober 28, 2010

Hendes verden gratis på nett

Bladet Hendes Verden er Norsk Ukeblads danske kusine. Der Norsk Ukeblad kanskje er litt meir vaksen og traust, er den danske kusina er ørlite meir hipp og fresh ;)

Masse fine oppskrifter og idèar å hente i bladet, og det beste for oss nordbuarar: Det finst gratis på nett nå :)

Masse fine oppskrifter og gode idèar på heimesidene deira også.
God fornøyelse og ha ein fin torsdagskveld.

PS! Ingenting nytt med vanngreiene. Så vidt eg veit har dei ikkje funne verken lekkasje eller tettheit i røyra, men nå har eg ikkje snakka med nokon røyrmenn på fleire dagar. Det endar nok med at me må få lagt nye røyr heilt frå hovednettet og inn til kvart hus. Puh. Men me har vatn nå altså. Sånn midlertidig løysing der slangar frå nabens utekrane er festa på vårt røyropplegg i huset. Hurra for vatn i dusjen, i doen og i vaskemaskina :) :)

10 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei!

Er innimellom innom bloggen din og tar en titt. Synes du lager mye fint, og er flink til å legge ut gode bilder til inspirasjon.

Frihet sa...

Så bra vannet er tilbake, ikke lett med unger og tørke ;)
Håper det ordner seg rask og uten for mye krøll.

Ha en fin kveld!

karna sa...

Kjekt å ha vann ,-)
Kjempekoselig blogg du har og takk for link til Hennes Verden. Er innom der og titter, lastet faktisk ned i dag den herlige serien fra 50-tallet m klær ,-)
ps! helt fantastiske pepperhus du laget i fjor

EN GUL KNAPP sa...

Stakkars deg med det vann-styret. Føler med deg. Vi har slanger som ligger over alt på eiendommen som midlertidige "rør", trykket er dårlig og vannet blir ikke ordentlig varmt (som har ingen sammenheng med Dagbladet sin trykkfeil om familien i Furuveien 4 som i følge de har utedo og kaldt vann! ;)

Jorun sa...

Takk for tips, er ein absolutt fan av gratis oppskrifter :) Oppdaga nettopp Pickles, so eg har å kosa meg med framover! :D

Mette sa...

Hei pa deg! Takk for tipset om bladet pa nett. Veeldig kjekt for oss som bor i utlandet og ikke far sa lett tak i skandinaviske blader!

ha en fin helg
klem Mette

Elisabeth sa...

Hendes Verden er supert! Eg får stadig bunker med desse blada frå mannens danske tanter :)
Masse gode matoppskrifter og!

Randi sa...

Hei! Tok en titt på Hendes verden i går, og i dag måtte jeg bare prøve å lage sånne ekle Halloweenfingrer det var bilde av der;) De falt faktisk i smak hos min 5 åring. Jeg klarer ikke bestemme meg for om de er morsomme eller ekle! :D Ha en fin kveld!

skb sa...

Aldri ein tur via Kastrup utan å kjøpe Hendes Verden :D

Unknown sa...

ÅÅ denne var stilig! Takk for tipset og god helg!! :o)

Related Posts with Thumbnails