søndag, februar 20, 2011

Solstråler inn i huset


Det er fantastisk vèr i Stavanger nå *bank i bordet*, og det er sååå herleg når sola strålar inn vindaugene. Me har fått gjort masse kjekt i dag, men på langt nær så mykje som me (eller iallefall eg) hadde tenkt at me skulle.  Dei to minste er litt småforkjøla igjen, så den planlagte skituren vart utsett for eksempel. Jaja, pytt pytt, vinteren er enno lang.


På magnettavla heng ei oppskrift på julekaker, og det er heilt bevisst. Oppskrifta skal få henge der fram til november, he he. Det irriterer meg nemleg at me aldri lage desse julekakene som ser så gooooode ut, så nå skal dei henge der og høvesvis friste meg og irritere meg :)


Etter å ha vore prega av influensa i over tre veker, syns eg det er sååå godt når eg nå kjenner at energien er i ferd med å verkeleg vende tilbake. Eg er frisk rett og slett :)  
Eg har fått sydd litt småplukk i dag, og fått kryssa bort fleire ting frå To-Do-lista. Ei liste som ikkje eksisterer på papiret altså, men meir ei slik liste som ligg i bakhovudet og gneg i større og mindre grad. Å sy posar fullspekka av tørka lavendel er ein av tinga eg har planlagt lenge, og nå er det gjort. 


Det er inga lukt eg likar betre enn tørka lavendel, og etter å ha sydd lavendelposar i dag luktar det godt i heile huset. Lovely. Lavendelen ligg oppi favorittskåla mi, eit bruktfunn i skjøraste porselen med den finaste fargen. 


Lavendelposane er ikkje så reint ulike erteposane i fasong, men med eit heilt anna føremål. Første lavendelposen sydde eg i det raude hjertestoffet frå ByGraziela, og den andre er sydd av eit retrostoff frå Borghildpia.


Nokre nye erteposar vart det også tid til i føremiddag, då første ladning er i full bruk av småfeane. Det var ein lesar som lurte på storleiken på posane i forrige innlegg. Eg har ingen faste mål eg brukar, men tippar at dei er cirka 12 x 16 cm før eg syr dei saman. 




Helgeblomstrar denne helga vart Primula på stilk i tandre fargar. Dei var så skjønne at eg ikkje klarte late dei stå igjen i utrivelege omgjevnader på Rema 1000.  Nei, dei måtte komma heim til mammo si rett og slett.

  
Gamle bøker med fine fargar i margen er henta fram frå bokhylla.


Det går framleis i mindre fargespreke kombinasjonar i stova, men nye prosjekt er i sving. Eg rakk ikkje begynne å sy nye putetrekk i dag, men Elna står framme, og skal ikkje setjast bort før eg er ferdig. L'en skal tapetserast tenkte eg, og etter å ha sett Fjeldborg sitt fine resultat då ho tapetserte &-teiknet sitt, så fekk eg ikkje mindre lyst til å finne fram saks, tapet og tapetlim. Men i kveld er det ikkje lov med fleire skal-berre-tapetsere-dittogdatt, nå skal eg sove :)


Ha ei flott flott veke  


PS! Eg kjem snart med eit innlegg med svar på mange av spørsmåla
de legg igjen i kommentarar og på e-post :)

19 kommentarer:

camah sa...

Mmmmm lavendel!!! :)
det lukter jo bare herlig. Ble forelsket i den duften når eldstemann var baby og jeg brukte den badesåpa med lavendelduft..... :)
Kjempe flotte bilder!!

Li/Småtingene sa...

Så herlige inspirerende bilder!
Likte fatet ditt med kubbelys i ulike farger!

Ha ei fin ny uke!
:-)

Anonym sa...

Alltid herlig å komme innom bloggen din! Masse flotte bilder og gode ideer. Så herlig med spreke farger og glade mønster:)

Fin-fin uke ønskes deg fra Trondheim!

Linda - HJERTEHUSET sa...

"sukk" for ein herlig blogg du har! Nydelig bilder av ein nydelig heim.

Ha ei god veke
Helsing navnesøster Linda:-)

Trådsnella sa...

Lavendel er så deiligt!
Lukter lavendel i alle klesskuffer her i hus, i håp om at ingen møll finner veien dit!

Hvor har du fått tak i så mye lavendel da?

Anonym sa...

Så fine poser! Må bare spøre deg om en ting! Har du lavendelen fra egen hage? Når plukker du den isåfall? Jeg er så i tvil om jeg skal plukke knopper eller vente? Er jo litt trist å ta alle knoppene, tenker jeg..iallefall hvis jeg skulle ha ventet... Det skal bli deilig med sol og sommer og hagen full av duft!

Guro sa...

Hei Feen!
Erteposer, det må jeg bare lage! Husker jo godt selv hvor artig det var å leke med da jeg gikk på turn som lita jente Ü
Lavendel har jeg i bøtter og spann, så noen lavendelposer burde det også gå an å lage. Nei, nå fikk jeg lyst å lete frem symaskinen. Foreløpig har jeg fått ei lei influensa, håper den er mer kortvarig enn den du har hatt... Det blir alt for lenge mellom hver gang jeg kommenterer på bloggen din, men jeg er her og leser den jevnlig.
Forresten så bruker jeg å støvsuge opp litt lavendel når jeg støvsuger, dermed sprer det seg ei god lukt i huset Ü
Ha ei god uke! Håper forkjølelser og lignende er kortvarig.
Klem fra Guro

frk.B sa...

Lavendel!!!
Mmmmm...
Fikk lyst til å sy dufteposer jeg og!
Må nok en tur ut for å finne noen fine stoffer å sette nåla i :)

Det lyser vår av bildene dine.
Hærlig!

Pink lady sa...

Alltid kjekt å lese innlegg fra deg. Erteposer var virkelig et hett tips! Kanskje noe å lage til små venner av meg:)

Klem Pink lady

Kristine sa...

Kære Linda!

Min første gang forbi din blog.
Hold da op, hvor er den flot.
Super fine billeder og meget inspirerende.

Tak for kigget
Ha' en dejlig dag
Kh
Kristine

Martes atelie` sa...

Baker slike kaker utenom jul også jeg. De er veeeeldig gode ellers også vettu;)

Bless by Tone sa...

Sånne småposer er også fine med ris i, da kan de varmes i m ikroen og legges inne i vottene, eller i lomma for å varme små hender. Tone

Johanne Brekkevold sa...

Dette innleget var bare herlig i både tekst og bilder:) Jeg skal sette i gang med noen erteposer med det samme. De er jo bare geniale å leke med!

Ha en nydelig dag!

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så koselige bilder!
Og lavendelposer...mmmmm. Må prøves ut :)

Jeg likte så god det bildet i forrige innlegg av kjøkkenhylla di. Og lurte på om jeg kunne få lov å kopiere det inn i en mappe som jeg samler inspirasjon i? Skal ikke brukes på bloggen, men til meg selv :)
Ha en god dag!
Klem Anita

Haust sa...

Det er så kjekt og inspirerande å besøke bloggen din!

Lurer forresten på kor det er blitt av den lille hekla kinadukka eg hadde då eg var lita...! Mi var gul og turkis. :)

Ha ei god veke!

Inger Johanne sa...

Ingen lukt slår lavendel!! Herleg! Fine bilder! Og skjønn post over her, med fine hjertepost-it til dåpsbarnet - gooood ide!

Fin kveld til deg! Eg skal veldig snart i seng. Skal bare kikke innom eit par bloggar til først..;-)

Klem

Fru Fly * Heidi sa...

For en fantastisk idè med sånne lapper! De er søte og utrolig koselige å ha som minner for Alma for resten av livet! Og lavendel ja...mmm... Ha en fin uke, Linda! Klem fra Heidi

soisses-dasleben sa...

i could watch your home-pictures for hours... love your home so much! it is so colourful and special.

Anonym sa...

Hvor er det hjertestoffet fra tro?

Related Posts with Thumbnails