torsdag, april 14, 2011

Eit aldri så lite misvisande namn


I mangel på eigne krumspring å syne fram (det begrensar seg kor mange realitetsbloggeinnlegg de toler - iallefall på rad), har eg lyst til å sende dåko vidare til ei anna bloggdame som i mine auger har eit litt misvisande namn. Nemleg Fru Fjeldhammers kaos. Her er det ikkje mykje kaos for å seie det slik. Ikkje i mine auger iallfall. Eg fryktar at det er ein del av dåko som ikkje har oppdaga henne og den fantastiske stilen hennar, og har derfor spurt om å få lage eit innlegg med lånebilete frå hennar blogg. Og eg fekk lov - Hurra :)

Bileta talar for seg sjølv i grunn og bunn, sjå og nyt:




Foto: alle bilete er frå Fru Fjeldhammers blogg :)

Ajajaj, eg får lyst på både pallebord, diger stålampe og det eine og det andre av denne finfine bloggen. Ta turen inn og kos deg. Nå er det straks påskeferie gitt! Ha ein fin fredag og ei superduper helg, og ein überfantastische påskeferie.

Eg er snart tilbake med eigenprodusert rot/skrot alt etter som ;)
Tudelu så lenge.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så enig så enig
Det som er gøy er at
Hun trikser & mikser
Med stiler og blander lett
En unik blogg som er så
Hjemmekoselig at man
Ser for seg å krype opp
I sofaen og bli der lenge ...!

Intet kaos men full kontroll :)

Flott innlegg, God Påske! Klem til deg

beate sa...

jepp, den fruen får det til!!

ønsker deg en god helg
og god påske!

klem beate

Anonym sa...

Takk for tipset, den bloggen må jeg inn å se litt mer på:-)
Ha en fin fredag!:-)

- sa...

Veldig fine bilder. Den store stålampe er på tilbud hos LIVING nå :)):

ThisISmeThen sa...

Jeg vil også ha pallebord! Herre, for noen nydelige bilder :-D

Vilmershus sa...

Så fint bord!!!Så fint du har det!!
Også så lyst på sånt bord-mulig e setter hjul på mine kasser-har samme som deg:)
Kjempefin lamper over kjøkkenbord-er det House doktor?
Hilsen Vera:)

NIB sa...

Ja, hun er superflink!! Jeg får lyst til å kaste ut alle pastellene etter å ha vært innom hos henne:) Herlig!

God helg!
Klem A

Fru Fjeldhammer sa...

å jeg har lyst på masse pasteller, men får det ikke til! *S*

Tusen takk for et så flott innlegg om meg da du... setter veldig pris på det!

Men kaoset er det, jeg lover..*LOL*

Klem

Related Posts with Thumbnails