tirsdag, mai 10, 2011

Busy bee


Eg skulle ønske eg kunne skrive at eg er travelt opptatt med å nyte våren og livet generelt om dagen. Sanninga er at det er supertravelt, både på jobb og på heimefronten. Sommaravslutningssesongen har starta på fritidsaktivitetane til småfeane, med grillfestar både her og der. Kjempekoseleg - for all del - men alt dette sosiale livet medfører at eg ikkje får tid til å vere på nett.

For å fylle dagens alt-er-vel-eg-er-berre-opptatt-med-livet-generelt-innlegg har eg leita fram nokre nye bilete frå dukkehuset eg hadde som liten. Dilleting til dukkehuset kjem stadig i hus, og sist innkjøpt er golvspegelen og mange mugger, koppar og tallerkar. Kjekt både for mor og dotter med andre ord ;) Litt fleire bilete frå dette velbrukte dukkehuset finn du her.



Ynskjer dåko alle ei fin veke, eg kjem på banen med meir kreative krumspring og innhaldsrike innlegg når ting har roa seg aldri så lite.

Tudelu så lenge.
Smil frå Linda

22 kommentarer:

Efter Stormen sa...

so lovely!!!

Yvonne sa...

så koselige bilder!

Nina sa...

Pust inn og pust ut, Linda - og vær der du er - ikke der du tenker at du burde har vært og skulle ha vært. Haha - sier liksom jeg - etterpåkloke Klara ;). Unger og mann er pri en - og så får jobben komme, ikke sant? Og du - jeg tror ikke du trenger å stresse inn innlegg på bloggen når du har det ekstra hektisk. Du har en hærskare av trofaste tilhengere uansett du ;). Klemklemklem ;).

Joni (pigesind) sa...

For et nydelig dukkehus:-) Jeg hadde aldri dukkehus som barn, for jeg var ei skikkelig guttejente. Snekkerbukser, og indianerfjær i håret var stilen;-)

Du har alltid så god stemning i innleggene dine, forresten:-)

Anonym sa...

Gratulerer med nominasjonen i kategorien trend til glansdagen ! Så fortjent !Kjempeflott og inspirerende blogg du har.

Karoline

Signe sa...

For en frisk og fargerik blogg! Jeg er glad for å ha funnet deg gjennom NIB's trend nominasjon - og grattis så mye :)

soisses-dasleben sa...

that doesn`t matter :) i don`t have a lot time for my blog, too...

and i LOVE the pics ;)

have a nice time,
dani

HanneZ sa...

Hejsa, hvor er det sjovt, jeg har akkurat det samme dukkehus fra min barndom, og mange af de samme møbler...dejligt at se dine fine billeder, og få genopfrisket min hukommelse...Hanne

Hjertebank sa...

Lekkert ;) Alt jeg kan si ;)

ThisISmeThen sa...

Kjære mi tid.. Du skal jo ha tid til litt hvile også! Ikke tenk på at du bør blogge! Den står ved da det er mindre hektisk, og leserne dine vil nok aldri forsvinne.. om du så blogget ett innlegg i kvartalet ;-)
Ønsker deg en god natt! Og lykke til med alt som skal gjøres :-)

Whitebite sa...

så fint dere har det!!
eller..åja sånn ja..dukkehus?
jaja, fint uansett!
relax, og pust.
klems;o)

Ulla V. sa...

Hvor fint med dit gamle dukkehus. Jeg bliver helt nostalgisk. :))
Og så er det bare sjovt, for jeg havde helt de samme blå spisestole som du har i din lille dukke stue. ;))

Hav en dejlig onsdag. :))

Ninette sa...

Vilket fint dockhus!

Petra / Popetotrora sa...

Så himla sött!! Jag håller själv på att renovera och möblera ett dockhus just nu så detta va jättekul att se och inspireras av!! :-)

Linda S sa...

Så koselig dukkehus :)

Pionspion sa...

Hei!
Har fulgt deg lenge, men aldri lagt igjen kommentar. Vil bare si at jeg digger bloggen din. Anbefaler den til andre - og koser meg med innleggene dine. Du har så nydelige bilder og skriver så lett & ledig. Liker stilen din!
Ha en fin kveld!

artsy fartsy sa...

Utrolig søtt dukkehus!

Charlotte sa...

Åh, jeg hadde (har på et loft) det samme dukkehuset! Gleder meg til å få nok plass til å ha det fremme igjen. Utrolig mange fine detaljer du har fylt det med! De hjertestolene med matchende skap har jeg og. Fulgte kanskje med huset?

Alexia sa...

Utrolig fint!

skb sa...

Ikkje slit deg ut. Våren er alltid travel. Sjå framover mot sommaren, så roar det seg.

re:signert sa...

Tusen takk for kommentaren. Blogginnlegget du kommenterte forsvant plutselig. Opplevde du det også? MEn nå er den på plass igjen. Det er så rart, den ble borte men er nå tilbake igjen. Men kommentarene er BORTE! HElt merkelig. For et sjarmerende hotell det er her i Rosendal. Du kjenner kanskje til turisthotellet rett ved havna? Skal snart tilbake. Reisder først idag. Skulle egentlig hjem på fredagen! Mvh Signe

angie sa...

ich mag die blaue tapete und ihre dekoration!!! viele liebe grüße aus deutschland

Related Posts with Thumbnails