tirsdag, august 21, 2012

Folk & Røvere og sånt


Herr Fe stammar frå Lillehammer, og i løpet av sommarferien koste me oss der han trakka sine barnesko.

I Lillehammer finst ein superduper kjekk butikk som bugnar av herlege leiker, barneklede og flotte interiørprodukt. Eg snakkar sjølvsagt om Folk & Røvere. Eg har alltid hatt lyst til å besøke butikken, og klarte få til eit kort besøk like før stengetid den eine dagen me var der.

Legg merke til den kule logoen til butikken - den er det mi kjære venninne Bodil BO som har laga :)

Eg fall pladask for det meste i butikken, blant anna ei KANON-fin skinnveske frå Smallstuff (tok dessverre ikkje bilde av den - fattar ikkje kvifor...).

Denne lampen er jo superskjønn:

Og eg angrar vanvittig på at eg ikkje kjøpte den sakkosekkaktige puffen i hjørna der...:

Folk & Røvere har blogg - og trykk deg inn her for å sjå alle dei fantastiske godbitane i butikken eg ikkje knipsa bilder av.

Vegg i vegg med butikken finst Lillehammers hippaste og finaste kafè. Sjekk det koselege interiøret både utanfor og ikkje minst innanfor døra:

Mmmm. Nydeleg bord, knallfin lampe og fiiiiint interiør.

Er du på Lillehammerkanten så mååå du stikke innom her :)

Håpar du har fine dagar,
klem frå Linda

15 kommentarer:

Vimså sa...

Folk og Røvere har uten tvil ting for de fleste.. Har kjøpt og ønska meg masse fint fra den butikken.

Den kafeen var ny - skal se innom til helga, da det er Birkenhelg på programmet.
Klem Mari Johanne

LK sa...

Et besøk på Folk og Røvere er et must for meg når jeg er på den kanten av landet. Kafeen skal besøkes om to uker, og jeg gleder meg massemassemasse! Dessuten er jo Lillehammer verdens koseligste by - særlig på vinteren!

Unknown sa...

Ser ut som en skikkelig kul butikk!
Liker stativet med tøy som står utforbi :)

elviras drops sa...

For ein spennande butikk! Og kafeen ser veldig innbydande ut, digger dei fine, grøne stolane og borda.

Folk og Røvere sa...

Tusen takk for hyggelig omtale og flotte bilder på bloggen din. Har fulgt bloggen din lenge, så derfor særs moro :-).

Godt du likte butikken. Velkommen tilbake, anytime!
Ha en fin dag. Klem fra Camilla

Sukkertøy for øyet sa...

Ååå! Hit skulle jeg gjerne tatt turen! Så ut til å være et super koselig og kult sted :)

...Håper sommeren har vært fin!
Her kommer høstlufta smygende merker jeg..Litt deilig å igrunn :)

- Ida Susanne

dane sa...

oh the lovely little blue rabbit j'adore !

Lilla dør sa...

Her var det mykje fint. Takk for tipset.

Gustav Eiendom AS sa...

http://gustaveiendomas.wordpress.com/
Gustav Eiendom AS

Eli Kristin Magnussen sa...

Herlig blogg du har, er innom dann og vann. Flotte bilder og innlegg med tekst & tema for enhver :)

Var såvidt innom Lillehammer for noen år siden, kjempekoselig sentrum. To gode lokkemidler for en retur du presenterer her!

Fin onsdag videre!
Eli Kristin

Jeanette sa...

Hei!
Var nylig innom Lillehammer og tittet innom Folk og Røvere. Men jeg så også en annen fin interiørbutikk i den gata som også har blogg. Men husker ikke hva den butikken het!! Navnet på butikken heter det samme som nettsiden. Ligger like ved Folk og Røvere.
Kan noen hjelpe meg??

Anonym sa...

Jeanette: Butikken heter "Libertine", tror det er den du mener? Litt syd for "Folk & Røvere"... Favorittbutikkene mine :)

engelsk oversetter sa...

Vilka fina rum!

Komadyret sa...

Jeg var så heldig å få snuse rundt på Folk og Røvere i fjor sommer da vi var på bobiltur og håper inderlig vi skal til Lillehammer igjen en gang, for den butikken digget jeg ;)

Anonym sa...

Koselig å se at du skriver om byen "min" :)

Folk & røvere, Libertine og Atelier Kakao - Cafè & Chocolaterie har løftet byen mange hakk!

Legger også inn reklame for Larsen (https://www.facebook.com/LarsenHamar) på Hamar, absolutt verdt et besøk på vei til/fra Lillehammer!

-innlandspatrioten-

Related Posts with Thumbnails