mandag, september 24, 2012

KIDSBRANDSTORE


For nokre veker sidan fekk eg mail om at ein ny nettbutikk for barneklede skulle opnast.
Nemleg Kidsbrandstore.no.
I dag er den o' store opningsdagen og dette feirast med 20% rabatt på alle varer for oss som kundar. Trur tilbodet varer nokre dagar, stikk inn her og kikk. Butikken bugnar av fine barneklede, og er kanskje spesielt gode på tøffe klær til gutar som er i 10-16 års alderen. Eg har derfor snopt nokre ting til eldstemann, men det skal du få sjå meir av når eg har fått varene i hus. I dag viser eg nokre jentekledefavorittar. Det går nemleg an å sortere etter fargar i butikken, og rosa er sjølvsagt den o' store hit-fargen hjå snuppilupp.

Tusen takk for ein fantastisk kjekk respons på betongtapeten, eg set pris på kvart eit ord :)
Ha ein flott kveld!

2 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Dette var gode nyheter. Jeg har tre gutter, minstemann nå 13, og har alltid hatt problemer med å finne pene gutteklær mellom barn og voksen.
Takk for at du deler gode tips:)
Kjersti

Anonym sa...

tøff tapet under her.
Personlig synes jeg det er dødstrist å gjøre små barn "merkebeviste", for det gjør vi enten vi vil det eller ikke når vi er opptatt av det, selv om mange "unnskylder" seg med at de ikke snakker om det foran barna.
Det er nok av press på skoler og mobbing pga det så la oss holde barnehavebarn og småskolebarn unna.

ha en fin dag
Sanne

Related Posts with Thumbnails