fredag, mars 15, 2013

God helg!


Sjå kva som møtte meg på jobb i dag tidleg!

Heile kontorplassen min var full av ballongar.
Ballongar, fine ord og gode klemmar.
Eg er nemleg verdas heldigaste som har verdas aller beste kollegaer.

Eg var bortreist på møte heile arbeidsdagen i går. Eg lengta "heim" til dei kjekke kollegaene mine, og dei lengta etter meg. Dei ville vise dette med ballongoverraskelse og deilig kake til 14-pausen vår. Kor kjekt er ikkje det?

Dette kallar eg ein god start på ei god helg!
Juhu.
Ha ei superfin helg, så bloggast me nok før den er omme ;)

7 kommentarer:

Lisette sa...

Linda, du må jo være en knall kollega også da;) Jeg elsker personligheten din;) God helg!

cathrine - trettien [31] sa...

Så utrolig koselig!

Marthe sa...

Å, så himla koselig!

Anonym sa...

Stiligt, alltid koselig med hyggelige overraskelser på jobb. Utrolig lite som skal til,og alle får en litt bedre dag. Uansett er den 15. en bra dag. Nyt helgen!
Emma

Kristin sa...

Heldige du med så kjekke kolleger, og heldige de!
Nyt helgen dere :)
KLEM

Hegeslilleboble sa...

Så koselig! Høres ut som en flott arbeidsplass:).

Anonym sa...

Du har gode kolleger seg jeg! Fantastisk å bli satt slik pris på! Viktig å kjenne seg verdsatt på arbeid, får litt ekstra giv da!!! Goood helg :-)

Related Posts with Thumbnails