lørdag, mars 09, 2013

Godt syn eller?


Eg må vere verdas heldigaste.
Eg har iallefall verdas kjekkaste lesarar.
De kan tru eg vart forundra hin dagen.
"Eg har då ikkje bestilt noko nå, eller har eg det?" rasa tankane gjennom hovudet på veg til postkontoret etter at eg fann ein hentelapp i postkassen.

Neida, eg hadde ikkje bestilt noko. Eg hadde derimot fått min eigen gamle synsplakat. Akkurat ein slik eg har ønska meg i alle år. Ein synsplakat frå ein anonym snill blogglesar! Tuuusen takk, du anar ikkje kor glad eg vart :)

Det er "ages" sidan eg har kjøpt noko nytt til huset, men etter laurdagshandelen i dag hadde eg dette knallfine strikkateppet med meg heim i posen. Sant det er fint? Eg kjøpte det på Princess, etter å ha sett det i eit interiørmagasin tidlegare i veka. Eg syns det er så fint at eg rett og slett har det med på alle bilete i dette innlegget, he he he.

Ha ei finfin helg. Eg skal krypa under det nye teppet mitt i sofakroken nå :)

17 kommentarer:

Unknown sa...

Oi, så heldig!!
Og så koselig:))
De er så fine de der... ønsker meg og en slik:)

Ha en fin fin kveld, kos deg med det fiiiine pleddet ♥

De små øyeblikk sa...

Hei på deg :) Ja forstår godt at du ble glad og overrasket! Og en annen ting jeg også forstår.. er at du vil ha det kjempefine teppet på alle bldene idag.

Fine bilder som alltid

fortsatt fin lørdagskveld til deg

-Klem Kjersti-

Unknown sa...

Fantastisk gave og nydelig teppet.

Klem,
Vicky

Randi sa...

Åh, gode Fe, kor godt det er å ha deg tilbake! :) Ærleg, nede på jorda, gjenkjennbar og folkelig, med god stil og glimt i augene. Ikkje rart du får overaskingar i posten! :) Ha ein kjekke søndag :)

Fru Fjeldhammer sa...

Så snilt!! Det teppet så jeg i et blad og, men de hadde det ikke i princess butikken her!! Så nemlig etter puta...
Ha en fin søndag....

Shus sa...

Kjempestilig print! Så kjekt å få ei slik overrasking i posten.

Fin søndag til deg!

Solveig

☆Baronivegen☆ sa...

Ååå for ein herlig overraskelse:-). Så gøy :-).
Du har ein veldig fin blogg med så flotte bilder :-). Alltid kjekt og stikka innom her :-).
Teppet du har snopa deg var knallfint.
Fin søndag til deg:-).
Her i Rosendal er det strålande ver idag, skikkelig vårstemning, herlig:-).
Helsing Evelyn:-).

Bodil sa...

Så fint gjort!
Kult teppe!
Kos deg i sofakroken!
Klem Bodil

Anonym sa...

Så flott overasskelse og det teppet var kjempefint:)
Fine søndag til deg!
Klem

Kaspara sa...

Hei Linda
Så herlig å ha fått en synsplakat i hus fra en generøs leser! Jeg elsker disse synsplakatene, sååå fine! Glad søndag til deg!
Klem fra Kaspara

Gitte sa...

Heldige du!
Gøy med overraskelser :)

Ønsker deg en magisk søndag!
Klem Gitte

HOUSEofME sa...

Så heldig du er! Den var stilig, og for et herlig teppe :)

Ønsker deg ei fin uke!

Hildemorscv sa...

Så stilig plakat du har fått deg;)
Teppet var jo bare råkult så det skjønner eg veldig godt at ble med hjem i posen!
Ha en fin kveld:-)

Anonym sa...

Å kor fint. både teppet og plakaten. Lurar på kor mykje du betalte for teppet ? Eg er nemlig sjølv på leit etter eit godt teppe for tida, eit litt lettare eit - som dette ser ut til å vera ?

Adelaide

Den gode feen sa...

Hei Adelaide. Teppet kosta 599 kr, så eg må sei eg syns det var i dyraste laget. Samtidig er det nok mykje billigare enn å kjøpe garn og strikke sjølv. Ikkje minst tok det iallefall mykje kortare tid :)

Anonym sa...

Hei. Glad for å ha deg tilbake! Den vegglampen din over sofaen er knallfin. Kvar har du kjøpt den? Er på desperat jakt etter noko liknande, men finn ingenting eg likar.

Mvh Klipra

Den gode feen sa...

Hei Klipra :) Tusen takk. Lampen er Bestlite vegglampe. Dersom du googlar Den gode feen bestlite finn du sikkert meir info - eg har iallefall skrive om den mange gonger ;)

Klem frå Linda

Related Posts with Thumbnails